telefonsamtal med... någon!?

Datum: 2009-08-27 Tid: 18:13:41

Hemtelefonen ringde. Jag svarar.
- Hej det är Therese.
- Hej, jag söker Simon.
- Han bor inte här längre.
- Nähe, varför inte då?
- Öööhm, vi har gjort slut och jag hyr lägenheten av honom i andra hand?! (Tänkte: Vadfan har du med det och göra?)
- Aha, ursäkta att jag frågade. Men då måste jag fråga vart du får dina tv-kanaler ifrån?
Här är tanken i min skalle att det är radiotjänst eller liknande, så jag svarar:
- Jag äger typ ingen tv.
- Okej, jag förstår, hej då *klick*

Killen presenterade sig inte, varken med namn eller vart han ringde ifrån. Dålig stil!

Kommentarer
Postat av: E.K

radiotjänst ringde oss igår. Hon som ringde sa något om att dom har kontroller i Borås nu och att dom ringer runt till folk, så det var säkert dom som ringde.

Datum: 2009-08-27 Tid: 19:36:35
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback