ring mig inte när jag sover

Datum: 2009-08-14 Tid: 14:58:12

Idag vid tio-tiden ringde en snubbe och meddelade att min telefon jag köpte från blocket har kommit. Kruxigt bara att jag låg och sov och uppfattade inte riktigt vart jag ska hämta den. Någonstans vid resecentrum vet jag, men kan inte komma på något ställe där i närheten som man kan hämta ut saker. Jaja, ska snart åka och se om jag hittar. Konstigt att jag inte har fått någon avi dock.

Någon som kan tipsa om någon bra blogg? Har tröttnat på de flesta jag läser. Tror faktiskt att hela bloggfenomenet kommer dö inom de närmsta åren.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jasså! Själv drömde jag härom natten att jag var gravid med trillingar!! dedu! jag har nog tittat på för mycket förlossningsakuten.. för jag är inte gravid!

Datum: 2009-08-14 Tid: 22:31:44
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback