ny tv o grejjer!

Datum: 2009-08-11 Tid: 21:33:54

Idag var en lika seg dag på jobbet som igår. Gud, jag hoppas att hon inte kommer vara där länge! Imorgon kvar, sen är jag ledig i två dagar =) Och imorgon kommer Peter hit, shit va längesen det var vi umgicks. Mycket för att han har jobbat på andra ställen är Göteborg som han brukar.

Träffade Emma idag också! Joy! Hon är äntligen hemma från den jävla finlandsbåten, för evigt! Eller ja, iallafall tills nästa sommar. Roligt o träffa henne igen ju =) My BFF! Sicket uttryck egentligen...

Och så har jag köpt Sofias platt tv =) Den är så fin! Tack för att du frågade mig, känns som att jag gjort ett riktigt kap ^^ Och snälla, snälla, snälla Jonas hjälpte mig att lägga alla kanaler och sånt på plats, sånt gillar inte jag att försöka mig på. Det är äkta karlgöra! Såhär ser tvn ut:

Färgen heter svart pianolack ^^

Nu ska jag hoppa in i en dusch, och sen sova. Varför kommer jag aldrig i säng i tid? Ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback