myskväll!

Datum: 2009-08-09 Tid: 02:39:57

Haha, jag klådde T så det skrek om det på bowling! Men han ägde mig i biljard, precis som förra gången. Jaja, tur att man är bra på nånting iallafall =)

Har haft en riktigt trevlig dag må jag säga. Var en sväng på Lilla Krogen där jag vann lite pengar på maskinerna, o vi drack lite granna. Snubblas kom dit med ^^ Längesen man såg honom. Sen drog vi vidare till Tonic och där träffade man en jäkla massa folk man kände. Bland annat Jojje och Johan som även gjorde oss sällskap under resten av kvällen. Johan tyckte jag skulle jobba som inkastare på krogar för att jag tydligen känner så mycket folk. Det tar jag nog som en komplimang. Och bästaste Emma träffade jag en snabbis också ikväll. Hon kom hem från sjuhäradsfestivalen ^^ Umgås snart ju!

Nu blir det sova av kan jag säga! Seg i bollen så jag vet inte vad! Den nya designen snälla EK hjälpt mig med kommer troligtvis upp imorgon med =) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback