min födelsedag

Datum: 2009-08-28 Tid: 23:49:32

Det blev en bra födelsedag idag, trots att jag inte gillar att fylla år. =) Började med att följa med mammi och hennes granne Simon till hans föräldrars sommarplace (långt åt helsicke bort) och käkade pyttipanna. Lite ovanligt sådär :P Men det var nice!

Sen har vi fikat på Snack, Jag, Emma, Linus, T, Jojje och Koffa. Fick fina presenter =) En Marilyn Monroe-figur som nickar på huvet av Emma, ascool! Sen ett askfat som hostar när man lägger ciggen i "hållaren" eller vad man ska säga av Jojje, och en bok "Alkemisten" av Koffa. Tackar!

Vi gick och spelade biljard sen, men pga lite saker orkade jag inte spela så mycket, så kollade mest på. Men trevligt har jag haft det iallafall =)

Av fader min har jag fått pengar, likaså av farmor och farfar. Antar att mormor skickat en slant till mammis adress med. Och mammi har beställt jättefina tallrikar till mig i present som jag önskade mig.

Tack för alla gratulationer och presenter =) Men nästa år så fyller jag inte, okej!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback