middag och tandvärk

Datum: 2009-08-14 Tid: 20:44:13

Nu har jag ätit middag med T på Oliven. Förbannat gott var det =) Åt kycklingfilé på spett med friterad klyftpotatis och tzatziki. Tyvärr var han tvungen att åka till jobbet nu, han låg efter med lite tjaffs. Usha! Men lika bra det kanske, jag måste fixa matlåda tills imorgon jag. Får bli pannkakor! Mums!

Jävla tandvärk jag har åkt på också! Det gillar jag inte alls sörrö. Har tagit en alvedon, får hoppas att det går över. Annars får jag ringa farbror tandläkare, och den historian kan bli dyr. Har nämligen tandvärk till och från, så det behövs nog renoveras lite i käften min. =(

Dags o fixa pannkakssmeten. Mammas recept är godast! (Det tyckte ungarna på gården när vi va små med!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men tack! Gullig du är =)

Datum: 2009-08-14 Tid: 21:42:25
http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback