middag och shopping

Datum: 2009-08-31 Tid: 18:19:14

Det blev både mat och efterrätt. Mums! Men vi rullade därifrån. Helt plötsligt var vi på sko-jakt, Emma ville ha ett par högklackade. Jag har känt henne i 6 år nu, och detta är nog första gången jag sett henne gå i klackar! Coolt! Hon köpte ett par fina iallafall, vi får väl se när man ser henne gå i dom ordentligt utomhus.

Gick till Åhlens bara för att kika. Kommer därifrån med en rosa teflonpanna med röda prickar, 4 små rosa skålar med vita prickar, en skitful (men på nåt sätt söt ändå) spargroda, ett paket bläckpennor i olika färger och ett block. Jag såg, Emma sa "köp!" så jag köpte. Skoj o spontanshoppa ibland ^^

Nu ska jag sätta mig och fylla den fula grodan med alla mina småmynt, sen vankas det bara slöeri resten av dagen. Nice life!



Några av mina inköp. (Bilder från www.ahlens.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback