massa fikor

Datum: 2009-08-21 Tid: 17:37:42

Jag är riktigt trött! Dagarna liksom snurrar ihop sig och jag kommer knappt ihåg vad som hänt vilken dag.

Igår sjukanmälde jag mig. Låg med migränliknande huvudvärk hela natten så fick inte mycket sömn inte. Men det tog jag igen på morgonen. Bestämde fika med EK vid lunchtid, det var nice =) Fikade på "Kaffe akademin", ett litet men ganska så sött fik. När vi fikat klart tog vi en sväng i stadsparken, bara snacka massa. Sånt är skönt tycker jag! ^^

Åkte upp till Sofia sen. Fika nummer 2. Alltid lika kul o snacka skit med henne ^^ Och att hon är så rak också, nåt jag verkligen gillar =)

Fika nr 3 blev med min kollega M och ex-kollega J. Man borde på något sätt umgås med sina kollegor oftare på fritiden. Varför jag tycker så kan jag inte riktigt förklara.

Och idag har det varit jobb. Ett ganska gött pass ändå. Inge större o klaga på. Men nu ska jag ta mig något o käka, sen enbart slöa. Idag gör det inte så mkt om det inte händer något faktiskt. Skulle fikat med Martin, men får inte tag på honom. Jaja, kvittar la!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback