krångel

Datum: 2009-08-31 Tid: 22:10:25

Ush vad jag ogillar när saker och ting krånglar! Datorn min är snart ett minne blott, vet inte hur många gånger jag velat skicka in helvetet i väggen. Men det ska jag nog inte göra, kan bli en dyr historia.

Har hittat en lägenhet som jag verkligen vill ha! En insatslägenhet på Sjöbo, skitfin! Antingen ska jag försöka ta ut en semesterdag när visningen är, eller så skickar jag dit min mammi. Fast semesterdag låter ju helt klart mer lockande ;) Skulle vara underbart iallafall att få den lägenheten, får hoppas bara att det inte blir en alltför stor budgivning = prisökning.

Snart är det dags för sängen. Får inte bli en sen kväll ikväll, då kommer jag vara död på jobbet imorgon. Yao, det var väl det enda jag hade o säga för tillfället. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback