i dont get it!

Datum: 2009-08-29 Tid: 16:00:39

Jag har ju skrivit i bloggen om en kille som brukar komma upp mitt i natten och ta en kaffe och tjöta skit. Nu har han flickvän, och det betyder tydligen att nattfikorna är slut. Okej? Kan man inte umgås bara för att det är natt? Jag förstår inte riktigt. Det kan ju inte handla om att visa sin flickvän respekt som han beslutat sig för detta. Han har varit tillsammans med henne innan, och då talade han inte ens om för henne att han brukade komma upp hit ibland. Men det tyckte inte jag var min sak att lägga mig i om. Nej, jag vet inte riktigt. Tycker bara det är synd. Så nu måste jag skaffa mig en ny natt-fika-polare.

Och på tal om detta: Hur kommer det sig att om en kille och en tjej är vänner, så tar folk för givet att de är tillsammans vid första anblicken? Jag har en fd vän och många (vi snackar över ett tiotal) trodde vi var tillsammans. Till och med polisen sa en gång "Antingen får din flickvän hoppa över till dig eller du till henne" när vi gick på varsin sida av ett staket mitt i en väg.

Har du svar på mina frågor, shoot!


Kompisar eller ett par?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback