goodie =)

Datum: 2009-08-04 Tid: 23:18:12

Det blev en riktigt fin dag med facit i hand. Sofia och Jossan visade mig ett väldigt bra café, dit kommer jag garanterat gå igen =) Riktigt roligt hade vi och på torsdag ska vi göra en löjlig, men riktigt kul grej ;) Om allt går som det ska dvs. Senare gick vi en sväng på stan, köpte två hood-tröjor o ett linne, nice!

På kvällskvisten åt jag och T middag på Alléterassen. Det är god mat där, men sicken konstig meny. Det stod "Elefantöra" på köttmenyn och jag nästan tvingade T att beställa det. När maten kom in frågade vi om det verkligen var elefantöra. Det var det inte. Hon sa att det var lövbiff, stor som ett elefantöra och att det var därför det hette så. Fuskit! Fast iofs, man får väl inte döda elefanter va!?

Efter middagen gick vi runt på stan och kikade på alla bilar som samlas varje tisdag på stora torget, sen åkte vi och hyrde film. Hyrde tre men kollade bara på en ikväll, Barnhemmet. Har hört att den är riktigt läskig, men det tycker inte jag att den var! Besvikelse.

Imorgon är det en ny dag med nya äventyr. Godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback