finns det bara idioter här på Trandared?

Datum: 2009-08-15 Tid: 20:28:54

Man kan ju börja undra. Inatt var det någon tjomme som stod och skrek väldigt aggresivt mot ett fönster högt upp i denna byggnad. Nyss var det en man med hjälm som ledde sin cykel på gångbanan här utanför som muttrade att "det var ju jävligt onödigt, jävla skit, mutter mutter mutter". (Han tystnade dock när han såg att jag kollade på honom.) Och på andra sidan vägen var det en karl som inte kunde säga annat än "Hallå... hallå. Haaaallå!" Trandared som alltid varit en lugn o skön plats börjar bara bli märklig nu ju...

Och nu säger jag god natt! Har inte lagt mig såhär tidigt sen jag vet inte när. Skönt ska det bli iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback