åska är mysigt tycker jag!

Datum: 2009-08-13 Tid: 23:46:02

Idag har det verkligen åskat här i Borås! Blixtarna slog ner och direkt efter kom dundret, så det skallrade i rutorna. Vet inte riktigt varför, men jag bara älskar åska! (Stängde av tvn och datorn och läste en bok i sängen istället, Pittstim. Den var underhållande må jag säga. Funderar på att fixa Fittstim med, har inte läst den än.)

Jag är glad över att jag inte är en av dom som är rädda för åska. Känner några som är extremt rädda och det måste ju vara jobbigt nu med tanke på att det har åskat mycket nu de senaste dagarna. Själv njuter jag för fulla muggar och vill helst gå ut om det inte regnar för mycket. Idag både regnade det och haglade. Riktigt skitväder med andra ord, men jag tycker om det =)

Peter kom ju hit igår =) Riktigt nice att träffa honom igen. Vi åkte och hyrde filmer: Fifty pills, Postal och Marley & jag. Vi kollade dock bara på de två första. Vill ni se en riktigt skruvad film måste ni se Postal! De snubbarna som skrev manuset måste ju vart höga som hus ^^ Tyckte iallafall om båda filmerna, den tredje tänkte jag kolla på imorgon ^^

Nu är det dags att sova. Nattinatt!




Kommentarer
Postat av: Therese

Hej. Länge sen jag kikade in här! Snyggt du fått det! Jag är lite smårädd för åska o blixt, stannar helst inne då!

Datum: 2009-08-14 Tid: 12:01:09
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback