allt i virrvarr

Datum: 2009-08-27 Tid: 10:04:55

Jag vet inte ens vilken dag det är idag. Onsdag? Torsdag? Torsdag var det visst, kunde datorn visa mig. Så bra!

Stackars Cheri, mammas valp, har varit in akut på djursjukhuset här i Borås. I förrgår var hon helt borta när Moa kom hem från skolan, mammi var inne i stan med mig. Som tur var kunde mammis granne skjutsa in Moa och valpen och möta upp oss, när Cheri kom in var hon nästintill medvetslös. Jag tror inte hon hade klarat sig om inte grannen hade kunnat köra. Nu mår hon bra igen, gudskelov!




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

den lilla sötnosen! vad orsakde händelsen? tur att hon mår bra nu kram

Datum: 2009-08-28 Tid: 09:43:23
http://www.swedish-lis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback