a looong day!

Datum: 2009-08-10 Tid: 16:27:55

Ush, sicken jobbig dag på jobbet det var! Min brukare bor på ett gruppboende nu för en tid pga renovering hemma, och det finns verkligen ingenting att göra!!! Timmarna kryyyper fram... Hoppas det inte är alltför länge hon ska bo där.

Och nu är det dags att krypa till korset. I torsdags när jag var ute med Vischy och T så feströkte jag, därefter har jag rökt lite varje dag. Fy på mig! Fast så länge jag inte kommer upp i samma mängder som innan så är jag nöjd. Ska försöka hålla mig till max fyra/ dag. Sen får vi se om man slutar helt efter ett tag, just nu var jag tydligen inte redo.

Jag tänker inte lyfta ett finger på resten av dagen, känner jag! Det enda som händer är att lillesyster Moa kommer och hämtar sin mobil som jag köpte till  henne =) Visst är den fin?

Skulle fasiken vilja ha den själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback