09-08-05

Datum: 2009-08-05 Tid: 16:48:44

Idag var en bra dag på jobbet =) Jobbade med en kollega som jag inte jobbat med på ett tag, och vi synkar väldigt bra ^^

Nu är jag hemma. EK är här också och fotar några av mina tavlor på Elvis och Marilyn Monroe som ska användas till headern. Hon ska ju hjälpa mig med en helt ny design!!! =) Ser verkligen fram emot att se resultatet sen ^^

Annars idag ska jag bara slappa, sova tidigt! Är så trött nu, förstår inte varför. Hoppas ni har en bra dag iallafall =)

Kommentarer
Postat av: niklas

Hej och tack för din kommentar.

Jo det var nog det jag också tänkte mig i början..

Få bort extrafettet som sitter på och sedan omvandla resten av fettet till muskler :)

Jag vart lite kluven bara. men jag håller med nog med. Det kommer bli styrketräning efter mitt mål :)

Ha de bra.

mvh//niklas



niklasvikt.blogg.se

Datum: 2009-08-05 Tid: 18:57:52
http://niklasvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback