mysdag!

Datum: 2009-04-13 Tid: 21:55:00

Åkte med Rachel till Knalleland idag. Hon skulle köpa en present till sin man Daniel. Ett Xbox360, så himla sweet! Åkte till Snack sen och käkade lite, sen gick vi och handlade grejer för kvällen. Jag lagade crepés till oss =) (Jag brukar ha cremé fraiche, hackad skinka, hackad rödlök och riven ost som fyllning, sen grädda i ugnen ett tag så osten smälter). Aasgott! Daniel blev iallafall jätteglad för sin present, verkligen som ett litet barn på julafton! Han hade nämligen tjatat på Rach i flera dar att de skulle köpa ett men hon sa nej hela tiden =)

Sen kollade vi på film. My best friend's girl. Den var bra ^^ Och nu är jag helt slut! Så det blir nog sängen snart om inte tvn bjuder på något roligt dvs. Tv-slav är jag! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback