vafasen?

Datum: 2008-09-23 Tid: 18:57:23

Samma visa som alltid, jobbet gick bra.

Träffade Sofia och Jossan på Latte direkt efter jag slutade, men Jossan stack ganska snabbt. Jag och Sofia gick till Gina, så nu har man liite nya kläder =) Ett par linnen, en kofta o nån tjocktröja. Najs!

Men vet ni vad? Nu blir det stenhårt med vad jag stoppar i mig! Jag menar verkligen s-t-e-n-h-år-t!!! Jag känner mig som en flodhäst och jag fattar inte hur det har gått till... Från att känna sig nöjd med att ha gått ner, till att känna det som man gått upp tio pannor igen! Eller har jag det kanske? Nä, funderar på att gå ut och gå en sväng. Och sen äta en knäckemacka med keso på till middag/ kvällsmat. Men, som vanligt, ont i maghelvetet!

Jag pallar inte mer. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Mustela

Inte så mycket godsaker till kaffet hjälper också ;)

Datum: 2008-09-23 Tid: 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback