utgång osv

Datum: 2008-09-01 Tid: 15:44:58

Först och främst tänkte jag berätta vad jag köpte för smink, till den billiga penningen 730 kronor (bara för att liksom).
- Nivea Trio-skugga
- Nivea eyeliner
- Nivea mascara
- Nivea rouge
- Nivea foundation
- Lumene mineralpuder
- Rougeborste
- Foundationsvampar

Det var inte illa va!?

Tyckte att det var ganska svårt med foundation och puder, men folk jag träffade under dagen tyckte det såg bra ut.

Middagen hos Simon's pappa var hur trevlig som helst. Hans sambo sa: Du har bantat! till mig, har ju inte träffat henne sen i december =)

På kvällen åkte jag med mammi, Helen och Malin till Rångedala. Var någon countryfest där. Var en dude som kom fram till mig, följande konversation utspelades:
- Hej, vad heter durå?
- Therese, och du?
- Kleejs heter jag.
- Öh, va?
- Eller ja, Klas om du så vill. Så... får man känna lite eller?
- Hmm, känna på vadå?
- På dig!
- Öhm, nej, skulle inte tro det.
Mammi kom och räddade mig.
- Jaha, och vem är du då?
- Kleejs!
- Ööööh, va?
- Han heter Klas.
- Oookej, men vi ska dra nu, Tess.
- Inte en sekund för sent!

Haha! Strange snubbe! Åkte vidare till Brasseriet, där var det hur kul som helst. Stod mest ute och snackade med en kille, Walid, som var hur trevlig som helst =) Mammi träffade sin gamla bekant Toni. När de stängde gick vi till Snack och käkade, sen åkte vi fyra till Toni på efterfest. Fick en jävla massa komplimanger av Walid, och han började snacka om hur kär han blivit i mig, bara pang poff. Ego-boost, men jag har det bra med min Simon, så han kammade noll. Kompisar blir vi iallafall, han var för rolig för att inte ge en chans. Fick även en massa komplimanger av mammi och Toni, kände mig fin med mitt nya smink, jeans och högklackade.

Idag är jag hemma och är sjuk. Jag vet att man inte ska, men jag har varit ute lite iallafall. Var till Peugeot och bytte en framlampa på bilen, sen till Netonnet och bytte min kaffebryggare, den strulade >_< Men tog en annan modell, lika fin! Den har aroma control. så nu behöver man inte måtta. Den är jäkligt ball, dock ingen timer. Men det gör ingenting, tror inte jag skulle använt timern ändå så. Sen käkade vi lunch på Chez l'ami. Väldans gott var det!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och umgås med Simon, han åker idag. =( Men kommer förhoppningsvis hem på onsdag.

Där har ni lite uppdateringar sen i förrgår. Tror inte jag hållt mig från bloggning så länge på ett bra tag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback