today

Datum: 2008-09-18 Tid: 21:20:43

Idag har jag jobbat. Samma som vanligt, det gick bra. Därefter åkte vi ut till mammi och hälsade på. Våra kläder har kommit till uthämtningsstället. Ville åka dit och hämta dom, men de två med körkort, karlarna, orkade inte. Det är la nån/ några mil från mammi dit, så kunde ju inte gå heller.

Nu sitter jag och lyssnar lite smått till "Lyxfällan". Bruden i förhållandet gråter över deras situation. Men hallå!?!? Tar man ett bröllop och en jävla massa smycken på kredit får man fanimej skylla sig själv! Dessutom är tjejen fembarnsmorsa, tror jag att det var. Vad behöver hon alla dessa smycken till? Missförstå mig inte nu, jag menar bara: Hur många tillfällen per år får hon tid att klä upp sig ordentligt så hennes dyra smycken kommer till sin rätt? Nej, just det. Ska bli intressant hur det löser sig detta. De har skulder på 650. 000 tillsammans, och en månadsinkomst på sammanlagt 32. 000.

Snart ska jag sova. Börjar jobba en timma tidigare imorgon för att vi ska va på möte klockan tio, apt. Jaja, det får la gå då, för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback