the pick of destiny

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:49:28

Den filmen rockade! Totalt sär, asskön! ^^

Snart börjar idol, det ska man se =) Hoppas på massa goa garv, människor som gör bort sig, människor som kan vara värda att lyssna på. Uttagningarna är det bästa.

Jag och Simon åkte ner till Spice and Rice och käkade tidigare dag. Smidigt när man är ashungrig men inte orkar laga nån mat. Köpte med mat hem också, matlåda imorgon ^^ Min brukare lär ju tro att jag bara äter lyx-mat. Har bara haft kött, kyckling, lax osv med mig. Men det är typ så. Vi äter aldrig korv, makaroner, färdiga köttbullar eller liknane. =)

Var en olycka utanför Knivsta idag. Hoppas det inte är någon man känner. Hemskt vilket som iofs. 3 eller 4 bilar handlade det om. Men läste på unt.se att ingen skadades allvarligt. Pheeew!

Nä, har väl inte mycket med att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback