spontanitet

Datum: 2008-09-09 Tid: 23:29:12

"HAHA de här var bara för jävla skoj:P hur lyckas du?:P"

Den kommentaren skrev Johan när han läste inlägget om när jag blev döpt av misstag. Jag saknar de händelserna i mitt liv. Då saker hände spontant utan att man behövde planera in allting omkring jobb. Två veckor skulle räcka till att ha tid att bara va spontan.

Börjar kännas lite bättre med jobbet och sånt. Känner att det nog kan funka ändå att jobba lite olika. Trots allt har jag 2 kvällar kvar på hela månaden, ingen natt alls. Fast de har ändrat schemat lite, säkert till det negativa för mig. Det är ofta så, dåliga saker drabbar mig.

Hämtade ut paket från gymgrossisten idag. Jag och Simon beställde lite saker därifrån. Alltid kul tycker jag! ^^ Köpte bland annat proteinbars som inte smakade så mycket, men de funkar ändå. Bra mellanmål =)

Nu ska jag läsa bloggar innan jag ska sova! Natti!

Ps. Ledig torsdag och fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback