så det kan va!

Datum: 2008-09-15 Tid: 17:39:55

En kille jag gick i skolan med i tvåan på gymnasiet berättade på msn att han hade varit intresserad av mig på den tiden. Så jäkla komiskt, för jag var intresserad av honom också. Typiskt att man inte visste det då. Samma sak i ettan, jag var intresserad av en klasskompis, men han var rädd att vi skulle förstöra våran vänskap om vi blev tillsammans. Några veckor efter det blev jag tillsammans med Linuz. DÅ ville min klasskompis ha mig. Roligt såhär i efterhand att veta. Båda dessa killar är otroligt snälla och charmiga. Kan inte hjälpa att jag funderar på hur det kunde ha blivit.

Fast på ett sätt kanske det var bra att inget hände. Då hade jag kanske aldrig träffat Simon?

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, de ska vi försöka ha!

Datum: 2008-09-15 Tid: 17:54:15
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå, de går.. men de är inte lika lätt som på sommaren. Men lite finns det.. annars får de bli kjolar. Är ju inte stekhett i kroatien nu så de kanske funkar med en höstkjol?..

Datum: 2008-09-15 Tid: 19:14:20
Postat av: Therese

De va jag:D

Datum: 2008-09-15 Tid: 19:14:39
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback