prapra daken!

Datum: 2008-09-16 Tid: 19:15:26

Det har vart en väldigt bra dag. Simon kom hem i förmiddags, och eftersom han stannar hemma tills på söndag kunde jag med gott samvete åka ner och fika med Sajja som det var planerat. Vi fikade på Snack, jag kom dit innan henne, så Reza bjöd på mat. Fick goda nyheter med! Han med ryggproblem kommer sälja sin andel av fiket (vilket är tråkigt) men Reza kommer ha sin kvar. Så Reza försvinner ingenstans! =)

Fikan med Sajja var trevlig. Vi satt vid datorn lite där och jag visade filmen på mig när jag shottar massa äckelstuff. Haha, kan inte fatta att inte alla jag känner redan sett den :P

Vid fyra mötte jag upp Sofia och Jossan vid latte, fortsatte mitt fikande. Jossan är väl kanske förjävla frispråkig och nedklankande på personer som går förbi, men idag vräkte hon ur sig en jäkligt rolig kommentar till en av dom som jobbar på latte:
- Du har jäkligt snygg häck!
- Öh va? Okej, tack! Du med! *rodnar som faaan*
Haha, det var kul.

Gick till H&M för att köpa puderborste och pincett, och fick även med mig en liten parfym, hårsnoddar, läppglans, fotfil, ögonskuggsborste och säkert mera. Köpte en limpa konstiga cigg på en kiosk, som säkert kommer ge mig världens rökhosta, men skitsamma. Dom hade även cigg i ett coolt rosa paket, och rosa filter. Köpte det, men jävlar vilket misstag. Såg inte att ciggen hade en smak av ros = smakade skiit! Kommer ta kort och lägga upp här sen, när jag orkar.

Min snygga kappa kom idag också =) Den är lite tajt, kommer nog bli lite svårt att ha en tjockare tröja under. Men det ger mig ju bara motivation att loosa några kilon till =) Nu sitter jag och hjärtat och ska äta. Crepes =) Pannkakor med fullkornsmjöl. Fyllningen består av riven ost, hackad skinka och rödlök, creme freishe, det är supergott kan jag lova!

Smaklig måltid, liksom!

Kommentarer
Postat av: janina

aldrig, haha jag trodde det typ bara var 4st som läste min blogg :p

men jag hade ju över 100besökare om dagen på förra.



nu är ni iaf 3st än så länge :D

Datum: 2008-09-16 Tid: 19:40:23
Postat av: Jossan & Fia

Dags att ta en fika på latte igen? Hoppas det är samma personal då.

Datum: 2008-09-16 Tid: 20:33:57
Postat av: Therese

Låter gott! :)

Datum: 2008-09-17 Tid: 19:52:31
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback