neej! =(

Datum: 2008-09-06 Tid: 23:53:20

Dom ska sälja Snack! Vafaan! Ägaren har problem med ryggen, en stor operation väntar. Så jävla trist! Så de kommer sälja Snack. Till Sjöbo Klint ägarna! Det kommer säkert suga. Reza kommer inte vara kvar! >_< Jag gillar inte alls! Hoppas operationen går bra iallafall... *håller tummarna*

Ikväll var jag, Simon och Mustela en sväng på Lilla krogen. Sen drog vi vidare till Pool House och bowlade. Jag vann första serien, men jag märkte att det inte är så bra att dricka en klunk öl efter varje gång man skickat iväg klotet, eller efter varje gång mina motståndare skickar iväg sina. Blev lite onyktert dära. Gött som fan, jag är ledig!

Ringde mammi ikväll, hon är i Rimbo. Fick snacka med Linus "Runken" och Tobias Palm.  Shiiit! Längesen! När jag var runt sex år så gifte jag och Tobias oss, min och hans mamma var präster :P Haha, så jävla roliga minnen. När jag gjorde slut så slutade han att dricka mjölk... han var galen i mjölk! Skulle va kul o träffa alla igen. Snart!

Nu ska jag väl sova. Kalas imorgon. Simon's syster fyller år. =)

Kommentarer
Postat av: Mustela

För mig å andra sidan gick det bättre för ju mer jag alkohol jag fick i mig =)



Det var kul som fasen :D

Datum: 2008-09-07 Tid: 00:02:15
Postat av: Bemma

Noooo för att sälja snack! >_<

Datum: 2008-09-07 Tid: 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback