love my mammi

Datum: 2008-09-13 Tid: 20:30:28

Det var riktigt trevligt ute hos mammi må jag säga! Vi åt gott, jag och mammi plockade undan tillsammans, vikte lakan och beställde kläder från Josefssons. Längesen vi umgicks så. Love it!

Simon gjorde sönder ett glas nyss. Äntligen! Då kan vi ta in mina glas, som är i förrådet. Kul att nästan alla mina saker finns där! Haha, ändring på det nu sörrö. Och snäll flickvän som jag är så plockade jag upp glaset medan han hämtade dammsugarn. Det mina vänner, det är kärlek! Eller nåt. Tror dessutom jag fick en splittra i tummen.

Nepp. Hämta in sakerna och sen slappa. Börjar jobba imorgon halv åtta. Treevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback