kvällsfika och en engelskman

Datum: 2008-09-21 Tid: 00:09:35

Ikväll har jag varit nere på Snack med Emma i väldigt många timmar. Det var väldigt nice! Längesen man hade såna kvällsfikor. Och det var en jäkla massa folk! Reza sa att en av de nya där tydligen tyckte att jag var väääldigt vacker. Jahaja.

På vägen hem så kom en kille fram till mig på bussen och frågade på engelska om han fick sitta bredvid mig. Han slog sig ner och började prata på jävlar! Han hade bott i Amsterdam, men dragit ifrån sin psychoflickvän när hon låg o sov och kommit hit, bott här i åtta år men inte lärt sig så mkt svenska. Han gillar kaffe, bacon o ägg till frukost, vilket han avnjuter på balkongen när vädret tillåter. Han vill gärna träffa mig igen och ta en fika. Jag säger då det, många utlänningar som inte kan svenska vill umgås med mig, och jag fattar inte varför. Han var 39 och trodde att jag var 27. Tack.

Imorgon ska jag möta Emma klockan ett i Knalleland. Vi ska kolla efter lite höstkläder. Kommer bli riktigt trevligt. En helhelg med min bästa kompis! <3

Nu ska jag läsa bloggar, sen sova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Bemma

tack för en riktigt trevlig kväll! <3

Datum: 2008-09-21 Tid: 00:35:25
Postat av: janina

jag kan inte förklara det för någon på internet, det får inte komma ut.

och jag tycker inte det är så roligt, jag måste jobba röven av mig för att betala hyra, mat etc. jag har inget val innan jag hittar ett riktigt jobb

Datum: 2008-09-21 Tid: 08:15:53
Postat av: Therese

Antar att det var du som skrev: "Men bor ni så fint att du inte kan ta mysbrallor till affären?" Området vi bor i ser ut som värsta ghettot, och jag har inge problem med att gå ut i mjukisar. Men just då hade jag ett par som var för långa och såg förjävliga ut. Så jag är inte för fin för att gå med mjukisar till affären:)

Datum: 2008-09-21 Tid: 18:03:02
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback