jäkla emma =)

Datum: 2008-09-03 Tid: 02:59:06

Har fortfarande inte slitit mig från warpdrive!

"<@Gnaget2> bästa minnet jag har från knattefotbollen är när vi kontrar efter en hörna och vår kille kommer fri, men vart är målvakten? jo har står bakom målet en bit och pissar vid ett träd"

Kommer ihåg under en handbollsmatch när jag var liten. När det andra laget anföll ställde jag mig på händer mot en stor madrass på sidan av plan, haha!

Har suttit och lyssnat på 90talsmusik, lovely! No mercy, mr. president, Gipsy kings, Kaoma. Kommer ni ihåg Kaoma's "Lambada"??? Ay ay ay!!!



Imorgon bitti kommer Veronika och Kinky hit, så nu ska jag sova. Jomen, tjena, vi vet ju hur det blir med det, right!? Warpdrive: here I come. >_<

btw: sket typ på mig nyss. en schampooflaska ramlade i golvet i badrummet, bara sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback