jag utmanar dig!

Datum: 2008-09-23 Tid: 21:05:30

Nu ska vi se om jag har någon självdisciplin gömd någonstans i nån liten vrå i kroppen. Eftersom jag har en "hej-jag-är-en-blåval-dag" idag så har jag bestämt att jag ska sluta äta godis fram till jul! Nu menar jag popcorn, jordnötsringar, smågodis, storgodis, allt!

Men! Jag kommer belöna mig varje lördag om jag hållt mig godisfri resten av veckan. Belöningen består av en liten mörk chokladkaka på 30 gram. Det, och bara det. Totalförbud = fail från första början.

Och jag utmanar dig! Ingen tävling dig och mig emellan, bara en chans för dig att testa hur disciplinerad du är i din egen vilja. Är du på? 

Kommentarer
Postat av: Bemma

Fuck no.

Datum: 2008-09-23 Tid: 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback