jag blir så less!

Datum: 2008-09-25 Tid: 16:22:14

Varför ska jag jämt få skit för saker jag inte gör? En person sa till mig att jag hade en dålig attityd för några veckor sedan, och varje gång efter det som jag träffat henne har jag verkligen fösökt vara trevlig. Men det är inte så jävla lätt att vara trevlig när man får en negativ kommentar bland de första gångerna man träffas. Och trevlig har jag försökt vara endast för att en person inte ska må dåligt. Annars hade jag gett blanka fan i att ens prata med henne. Men jag måste. Kommer att träffa det rikspuckot imorgon tyvärr. Önskar att jag inte hade behövt det. Menmen.

Hittade för övrigt en kalender som jag kan skriva vad jag äter om dagarna i. 30 spänn, som hittat. Dock är det Betty Boop på. Tyckte om "henne" förut, men inte nu. Men den får funka iallafall.

Nu ska jag göra mig iordning för middag med ett par gamla klasskompisar, sen ska jag fika med Rachel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback