idag

Datum: 2008-09-17 Tid: 18:33:12

Det gick bra på jobbet idag. Gav mig fan på att rengöra ugnen där ordentligt dvs ta bort glasskivan och rengöra däremellan, om ni fattar var jag menar. Kan inte förklara bättre än så. Hoppas den håller sig så ren och fräsch ett tag iallafall.

Efter jobbet fikade jag med Emma. Reza sa att Emma gått upp i vikt, haha! Fan va täskigt! Må hända att du gått upp lite Emma, men det ser bara hälsosamt ut. Eller så har du byggt muckler =) Efter Snack gick vi till H&M, köpte en tröja. Sen vidare till Gina, där jag verkligen trodde att jag skulle hitta en höstkofta, men icke sa nicke. Sug.

Nu sitter jag bara här och slöar. Simon kommer hem från jobbet snart, han slutar om en halvtimma. =)

Längtar till fredag, då blir det fika med Mustela och på kvällen bowling. Yeay! Tycker det är så kul när man är många och hittar på saker =)

Uppdaterar väl sen igen när jag kommer på något o skriva. Förslag? Har ni något ni vill att jag ska sätta mina ord och tankar på?
 

Kommentarer
Postat av: Mustela

Jag vill veta dina tankar om FRA-lagen :)

Datum: 2008-09-17 Tid: 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback