hahahaha!

Datum: 2008-09-11 Tid: 00:40:10

Fredrik Reinfelt var ute och åkte i den skånska landsbygden. Plötsligt sprang en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans att väja, utan körde på grisen som dog på fläcken!! Fredrik sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt. En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökandes cigarr med en vinpava i ena handen.
- Va hände??? frågade Fredrik
- Jo, svarade chauffören, bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren, sen fick jag otroligt skönt sex av deras 20 åriga dotter!
- Herregud!!!! Vad har du sagt till dem? undrade Fredrik.
- Jo jag sa bara: Jag är Fredrik Reinfelts chaufför och jag har haft ihjäl svinet...

- - -

Mamman har slut på OB tamponger och ber Ola gå till butiken. Använd inte fula ord, säg snällt vad du ska ha, säger hon. Ola går men kommer inte hem. Mor ringer butiken:
- Ja, Ola är här men vi förstår inte vad han ska ha.
- Va sa han då?
- Jo, han ber att få invändig isolering till pappas hobbyrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback