godmorgon

Datum: 2008-09-11 Tid: 11:29:46

Jag har varit vaken ett tag nu iofs, men ja. Veronika ringde NIO på morgonen och ville komma upp. Trodde först det var alarmet som gick, men när det inte gick att stänga av insåg jag att det var ett samtal. Gick och låste upp dörren och la mig igen. Veronika var så snäll och lät mig sova =) Hade tydligen snarkat också, skitkul!

Veronika sitter ute i köket och pluggar, och jag sitter i soffan och bloggar. Bara mys att ha sällskap =) Känns lite som den gamla goda tiden när vi typ var sambos. Shit, det var fem år sedan nu. Hon bodde ju alltid hos mig när vi gick i gymnasiet. Myystid!

Detta skrev Veronika i januari 2004:

”Förövrigt var jag bosatt hos TiSS ifrån fredagen till onsdagen, extremtrevligt! Känns tomt att bo här hemma nu igen. Ingen TiSS som...

* blir godissugen precis när man ska sova.
* gör snygga ljudeffekter till skräckfilmer. (Burp!)
* man kan hosta ikapp med.
* asgarvar åt Extreme Makeover.
* får leka cigarettautomat åt mig. (I’ll pay you back!)
* berättar varje gång hon ska ”lyssna på Elvis”.
* man kan försova sig med.

Oh well, jag vänjer mig väl och snart blir vi sambos igen. :P”

Vi hade så kul på den tiden. Delade alltid på en vodka på fester, hon sov alltid hos mig och vi vaknade och tjötade om gårdagen. Det är i såna här tillfällen man vill va runt 18-19 igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback