gnäll gnäll

Datum: 2008-09-28 Tid: 21:54:29

För två veckor sedan skrev min bror på msn att han ringer mig spontant när jag minst anar det, efter att jag klagat på att han hör av sig för sällan. Jag tänkte mig inom fyra dagar eller nåt sånt, men tji fick jag. Idag ringde han. För att fråga om kortspelsregler. Detta spel skulle dom spela. Givande samtal.

Mustela, som jag lärt mig kalla honom, frågade om vi ska ta en fika i veckan som kommer. Andra kallar honom Jojje. Utan att tänka på det svarade jag "Jojjemän". När jag berättade denna anekdot (vad är det egentligen?) för Emma började hon asgarva. Hon trodde hon var övertrött.

Någon dag i veckan ska jag och Emma ha deppkväll. Vi har båda saker som inte är särskilt bra just nu. Jag har bestämt att vi ska lösa minst ett av våra problem den kvällen.

Ser inte fram emot denna vecka alls. Jobbet ser ut såhär:
Måndag: 15.30-23.
Tisdag: 15.30-23.
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Ledig.
Fredag: 15.30-23 + natt.
Lördag: 15.30-23 + natt.
Söndag: 15.30-23.

Helgen efter nästa helg kommer Jonas ner och hälsar på. Det ska bli najs.

Nu i fredags umgicks jag med mammi efter jobbet. Vi gick lite på marknaden och så. Sen gick vi till Lilla och käkade, Simon kom också. Sen tog jag och mammi bussen ut till henne. För en gångs skull umgicks hon och jag själva. Inte ofta det händer! Det var trevligt iallafall.

Har inte uppdaterat nåt på hela helgen, och det lär bli gles uppdatering i framtiden med. Ofta ni vill läsa mitt gnäll. För det är det enda jag har att ge just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeap, övertrött är jag nog.

Datum: 2008-09-28 Tid: 21:57:26
http://nouva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback