för ett år sen...

Datum: 2008-09-06 Tid: 13:18:09

Tänk vad mitt liv såg annorlunda ut för ett år sedan:
- Jag var singel.
- Jag festade som fan (inte så mycket just i september förra året, men på våren).
- Jag vägde 13 kilo mer, kunde absolut inte tänka mig att gå i ett par jeans eller ett tajt linne.
- Jag var helt lost i mig själv.
- Jag åt aldrig varm, hemlagad mat om jag inte åt hos mammi eller ute någonstans.
- Jag unnade mig aldrig saker. Spenderade pengarna på alkohol.

Nu:
- Är jag sambo.
- Dricker sällan alkohol, inte ens ett glas vin hemma.
- Använder nästan bara linnen, och äger 2 par jeans.
- Vet bättre vem jag är.
- Äter så regelbundet jag kan, hemmalagad mat är gott!
- Nu äger jag en digitalkamera och en laptop, rätt fina kläder, ett par högklackat osv.
- Pratar om riktigt smink (foundation, puder, rouge osv)

Vad har mer förändrats med mig det senaste året? En sak som är mindre bra, enligt mig är att jag har förlorat en del av min barnslighet. Min humor har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback