filmkväll o så

Datum: 2008-09-01 Tid: 22:58:23

Nu har Emma vart här, och åkt igen. Var skönt att bara glo på film själva, ta det lugnt. Tog några pauser, såg SATC. Gick till närmsta pizzerian och köpte varsin hamburgetallrik. Jag började snacka om hur det var att sminka mig med foundation och sånt, och frågade om hon kunde tänka sig mig prata om det för ett år sedan. Det kunde hon inte. =) Fick hennes present idag också! Ett glas i Lasse Åberg-serien! =) =) =) Sa för ett år sedan att jag skulle börja samla på såna. Nu har det börjat =) Blir mkt samlande nu: Elvis, Marilyn Monroe, saker i samma tema som portmonän jag fick... vad mer? Kommer inte på. Men tacktacktack till Emma =)

SATC var iallafall bra. Men jag grät inte som folk säger att dom gjort. Tyckte bara att en del saker var föör mycket! Jag skulle inte gjort som Carrie iallafall. No fucking way!

Varning! Negativt, negativt, negativt!
Hela jag känner mig less! När jag tänker på jobbet tänker jag bara: Ooooh nooo! Jag tycker trivs med min brukare skitbra, men det är ändå jobbigt att vara där så mkt. Nästan varje dag. Och är man inte där så ringer dom och vill att man ska vara där. Jag orkar inte! Och det är nästan det enda jag tänker på nu när jag är själv hemma. It sucks! Måste skriva av mig också, annars kommer jag sätta mig i duschen och bara böla. Ska det va såhär? Kan inte göra särskilt mycket åt saken heller... Gaaaaaaaaaaah!

Emma tipsade mig om en sida som jag nu fastnat i. warpdrive.se. Där försvann den tanken om att lägga sig tidigt! :P

Kommentarer
Postat av: Bemma

Tack för en nice kväll! <3

Datum: 2008-09-01 Tid: 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback