fan också

Datum: 2008-09-29 Tid: 14:37:37

Imorgon jobbar jag kväll, vilket innebär att jag missar Desperate Housewives. Det går i repris på söndag, 16.10. Guess what! Jag jobbar då. Får be hjärtat ladda ner det avsnittet. Jag laddar inte ner, det är olagligt. Jag sysslar inte med olagliga saker. Eller sanningen: Jag kan inte, helt enkelt.

Sitter med en jäkla menssmärta just nu. Suger. Slängde i mig en Ipren för 15 minuter sen, när ska den börja verka då? Verka och värka. Ironiskt.

Ser framemot slutet av denna vecka, helvetesveckan. I helgen kommer jag knappt se skymten av min älsk. Men what to do?

Nu ska jag dricka min proteingrej, sen dra mig till jobbet. Positiva kraft, kom hit!

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Det är faktiskt inte olagligt att ladda ner, däremot att ladda upp program, musik och filmer. Det är att dela som är olagligt inte att ladda ner. Lite konstigt men, tja... Tror det i vart fall.



Svar: Tack för vackra ord på min blogg.

Datum: 2008-09-29 Tid: 17:06:56
http://enbart.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Nej tyvärr jag har aldrig mött eller på annat sätt lär känna Madde, enbart genom hennes blogg.

Datum: 2008-09-29 Tid: 23:55:49
http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback