ett litet tips

Datum: 2008-09-11 Tid: 00:19:47

Jag brukar alltid få dåligt samvete om jag blir hungrig på kvällen. Men nu slipper jag det. Min lösning är proteinbars, av flera anledningar. 1. De är små. 2. Ett rätt nyttigt mellanmål. 3. De mättar. 4. De stillar godissuget. 5. Det känns lite lyxigt. Jag och Simon beställde våra från gymgrossisten.

Det bästa, tycker jag, är att de stillar sötsuget. Dels är de nyttigare än en vanlig chokladkaka och när man köper i pack räknade jag ut att en bar går på dryga tian, inte så farligt som jag trodde. Dessa har jag: http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=SA000104&artgrp=30&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2 med toffeesmak. Simon beställde choklad, de är godare än mina, smakar mer. Ska byta några med honom ;)

De är även ett bra "före-träning-snack", ett litet tips till mina bruttor som börjat träna på gym. =)

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Va har du smakat på mina?! Här byts ingenting! Haha skämt skämt... :-D

Datum: 2008-09-11 Tid: 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback