det luktar unk!

Datum: 2008-09-24 Tid: 19:45:58

Grannen har ställt ut tre soppåsar utanför sin dörr. Antagligen är han för lat för att gå till sophuset som ligger på andra sidan av detta hus. Det innebär en halv minut att gå dit, och en halv minut att gå tillbaka. Men det luktar skit i hela trappuppgången! Funderar starkt på att plinga på och säga: Bara för att jag är en sån god granne så räddar jag dig från motionen att gå till sophuset och övriga grannar från att svimma av stanken här!

Fast vid närmare eftertanke så är det ju inte direkt mitt problem. Jag ska inte ut där nånting mer idag, och får hoppas på att han tar ut dom innan jag ska till jobbet imorgon. Annars är det bara att springa ut.

Imorgon är det jobb som gäller. Sen ska jag hem och duscha och göra mig iordning för middagen med ett par gamla klasskamrater. Det ska bli grymt trevligt att träffa dem igen! Efter middagen ska jag träffa Rachel och fika. Hoppas, hoppas att det blir av denna gången!

Men innan jag åker hem imorgon ska jag förbi akademibokhandeln och köpa en dagbok där jag ska skriva in allt jag äter varje dag. Bara för att ha lite koll på det, se vad man kan förändra och förbättra. Rätt smart tycker jag =)

Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback