come on, come on, COME ON

Datum: 2008-09-16 Tid: 19:59:38

Nu får ni fasiken rösta järnet innan tävlingen avslutas på fredag! Det är ju min syssling Elisabeth (som hatar att tjejer ses som slampor om de sexar runt, medans killar är kungar) som ställt upp i Cosmopolitans SATC-tävling. Hon är nominerad till att bli Sveriges Samantha. Gå in på denna länk och röste skiten ur er nu! Läser ni hennes svar, och tjejen hon står emot, så vet ni vem av dom som verkligen är verklighetens Samantha! Hur många tjejer tänker "Det var inte han som fick mig i säng, det var jag som fick honom!". Så jäkla ball! Glöm inte att ni kan rösta hur många gånger ni vill!

Just ja! Hur blir det i helgen, blire nå bowling eller? Och vilka ska med isf?

Till sist, såhär vill jag också kunna göra:


Nu börjar Idol! =)

Kommentarer
Postat av: janina

haha jag bryr mig faktiskt inte om antalet läsare, jag vill bara skriva av mig utan att bli trakasserad av en stalker

Datum: 2008-09-16 Tid: 20:54:47
Postat av: janina

haha tack, men den är skittråkig ju.

Datum: 2008-09-16 Tid: 21:06:22
Postat av: Elisabeth

tack så mycket för ditt inlägg om tävling =) jätte schyssta ord ju =) stolt =) kram

Datum: 2008-09-17 Tid: 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback