coffeerush

Datum: 2008-09-02 Tid: 13:43:58

Satt uppe till halv fem på warpdrive. Längesedan någonting fängslade mig så totalt. Ett bra tidsfördriv då man slipper tänka.

Jag ska glädja mig åt min nya kaffebryggare hela dan idag och bli hög på koffein :D Sen ska jag ta en överaktiv dusch. Jag läste i min bok igår att ett tecken på depression är att inte duscha. Så därför ska jag duscha skitfort och bli hyper-ren idag. Jag tror det ska funka bra.

Vi får väl se om det blir någon städning alls idag. Kan ta en sak i timmen, det blir nice. "Hej solglasögon, du ska inte ligga på vardagsrumsbordet" (Flyttar dom till skrivbordet och sätter mig vid datorn). En timma senare: "Hej hudkräm, du ska inte vara på skrivbordet" (Flyttar till badrummet och sätter mig vid datorn). Do you get my idea?

Kommentarer
Postat av: Bemma

Blev du så fängslad av warpdrive? :P

Datum: 2008-09-02 Tid: 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback