brunst-kalendern

Datum: 2008-09-04 Tid: 17:59:41

Nu har jag läst ut boken jag fick av svärmor. Den var bra =) Men den slutade inte som jag ville. Eller ville och ville, som jag trodde! Tänker inte skriva mera om den, om det är någon av mina kompisar som ska låna den. Vilket jag tycker att ni ska, för den är bra. Äkta "må-bra-bok". Deras misär, våran skadeglädje, liksom. Boken är iallafall skön o läsa, språket är i ett slag för sig. =)

Var faktiskt skönt att jobba idag =) Vi var mest ute på saker, t ex handlade barnkläder. Min brukare har blitt farmor! ^^ Tror att hon aldrig mer vill shoppa babykläder med mig... "den här var ju söööt!", "aaaaw!", "titta va cool!". Ojoj!

Nä, ska kolla på mer vänner-bloopers nu. Sen lägga mig och börja på en ny bok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback