i-landsproblem

Datum: 2008-11-21 Tid: 18:16:20

När jag var liten fanns det ingenting som hette "ladda ner". Då var du tvungen att så snällt vänta en vecka på att nästa avsnitt av serien du följde skulle sändas eller köpa skivan du ville ha. Inte för att det var något problem, man visste ju ingenting annat just då, men nu är det ett helvete. Jag kan inte vänta en vecka på nästa avsnitt av serien jag följer på tv, så jag började ta ner dom till datorn. Fast nu har jag kommit ikapp USA, så jag får så snällt vänta ändå. Dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag ska bara säga, att min tjuvlyssning inte alls var fejk. Därför jag skickade in den, för att det var så sjukt läskigt när jag hörde den.

tänkte likadant som dig.

Datum: 2008-11-22 Tid: 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback