Ullared

Datum: 2008-05-08 Tid: 20:09:36

Japp, imorgon är det Ullared som gäller. Åker med fyra klasskompisar, ska bli så kul! De har tagit på sig ansvaret att hjälpa mig att få en lite mer feminin garderob. På deras initiativ. Sedan jag berättade om min "annons" om en personlig shoppare här i bloggen. Så vi kom väl överens om det tillsammans... fast mest dom. Men vad har jag gett mig in på?

Jag förstår inte varför jag ska bli så kvinnlig helt plötsligt, jag som typ föddes till karl. Rapar högt, "fiser" vart/ när/ hur jag vill, äter som en ko, dricker whiskey/ öl bättre än den manligaste man. Men nu... nu har jag nagelförlängning, kvinnliga örhängen, ett sött litet armbandsur, öööh... Nä, det tog nog slut där. Eller?

(www.bluebox.se)

Man eller kvinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback