Slav under akrylnaglarna

Datum: 2008-05-13 Tid: 18:19:58

Idag har klassen varit iväg och kört elrullstol. Jävligt skoj! Fast, såklart, hände en incident. Jag skulle åka ner för en backe och det gick alldeles för fort, släppte joysticken för att stanna. Vad hände då? Jo... handväskan höll på att flyga ur knät på mig, så jag försökte fånga den, vilket jag lyckades med. Men sen då? Jag... bröt... av... två... naglar! >_< Kände mig som en missbildad gråsugga efter det. Är inte naglarna hela är livet pest just den dagen!

Men jag har varit och fixat dom nu ^^ Förresten sa min nagelförlängare att jag skött mig bra med naglarna och oljat in dom ordentligt. Jag har oljat dom kanske tre gånger på tre veckor, och man ska olja tre gånger per dag. Då har hon med andra ord gjort ett najs jobb! ^^

Nu ska jag ta bort allt gammalt lack och måla på nytt. See u, maybe later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback