sju månader

Datum: 2008-05-24 Tid: 17:44:02

Idag har jag och Simon varit tillsammans i sju månader. Det är rätt lång tid det. =) Fast vi hade varit vakna några timmar innan jag kom på det. Haha. Slutar man tänka på sånt när det gått över ett halvår? Fokuserar man bara på års- och halvårs då?

Igår festades det lite. Grillning hemma hos exklasskompisen Jezz, trevligt som fan. Jag grillade Haulomi-ost och paprika på spett. Gottit! Sen hade jag lite Jello-krig med Jeanette och Daniel. Jag fick in klockrena träffar på dom, men dom var kassa. Dom kastade dubbelt så mkt mot mig, men träffade hälften så mkt. I rock!

Sen åkte vi till Almenäs där Simon var med sin klass. En del var ju rätt överförfriskade. Mohaha! Vi sjöng och drack och hade de allmänt skoj!

Har varit ute hos mammi och umgåtts. Trevligt! Det är så skönt att prata med henne om saker man inte kan säga till nån annan. Hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör typ. Kanske för att vi är så lika till sättet? Många som sagt att vi är aslika till utseendet med, stämmer det?


Kanske inte syns så bra, men skitsamma. Ni ville ju ha mer bilder. :P
Tänk om jag kunde sluta med att knipa ihop munnen på kort!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe sött!

Ska du göra nu då när skolan är slut?

Datum: 2008-05-26 Tid: 21:28:40
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback