Sitter på ...

Datum: 2008-05-20 Tid: 16:54:50

Sitter på Snack och väntar på Emma. Är väl självaste fan att Reza måste muta henne med gratis mat för att hon ska komma ner den sjuklingen. Iofs, när hon blir sjuk så blir hon riktigt sjuk, sådär seg i skallen och allt vad det innebär.

Kom och tänka på vad kvinnan som talade på Pinocchios invigning vräkte ur sig:
"Han är nio meter hög och så har han sex meter mellan benen!" Utrustad sak då med andra ord. ^^

Nu är det bara tre dagar kvar i skolan. Sorgligt ju, förfaan! Dom jag inte gillar kan få sluta, men dom få jag tycker om kan gå kvar med mig! Det tycker jag!

Vilken avslutning var värst för er? För mig är det denna!

Kommentarer
Postat av: Therese

Är du färdigutbildad nu?.. eller sommarlov?

Datum: 2008-05-20 Tid: 18:58:11
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback