proppeliproppmätt

Datum: 2008-05-27 Tid: 21:18:39

Bevert håller fortfarande på med sitt byggprojekt och jag vågar fortfarande inte gå in i köket. Därför tvingade jag Sofia att äta med mig på Coloseum. Åt en kycklingrulle, och fyfan vad mätt jag är. Var dock tvungen att gå in i köket och sätta på en kanna kaffe. Som tur var hade Bevert gått och lagt sig. Giljotinen börjar bli färdig, faktiskt rätt fin. Han kommer nog kunna döa massor med getingar med den. Men jag fattar inte vad snubbeltråden gör där, getingar går ju oftast inte. Han är lite knäpp, den där Bevert.

Pratade med Simon i telefon idag. Han undrade om jag saknade honom. Jag svarade nej. "Jag saknar inte dig heller" fick jag till svar. Sicken tur! ^^

Imorgon ska jag på ett möte på arbetsförmedlingen, sen träffa Emma bitch! Ska kolla om det finns någon drop-in tid för klippning med. Hade suttit fint!

Ps. Orvar the bumblebee-dog sover fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Bemma

Länge sen jag såg Orvar nu...

Chicken Tasty!

Datum: 2008-05-28 Tid: 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback