Mysdag som fan!

Datum: 2008-05-02 Tid: 23:10:56

Det blev en mysdag som hette duga! ^^ Mötte upp tjejerna och började den långa, exalterade vandringen. Stannade till här och var för att utforska stånden som stod där i all sin prakt. Betalade en summa och fick mina begär tillfredsställda. Av att köpa saker, alltså. Föremål.

Allt som allt köpte jag:
- Ett par brallor.
- Tre t-shirts (bland annat en likadan som jag köpte på höstmarknaden, men som gick sönder i centrigufen, jävlar!)
- En tjocktröja.
- En väska med Mimmi Pigg på och ett surprise-paket till Shiva.
- Godisremmar som vi satt vid ån och smaskade på.

Därefter skulle Veronika lämna Shiva till Engström, och sen åkte vi tre bryds till Knalleland och åt på Young Thai. Underbart gott, men man blev äckligt mätt! Var nå jippo i Knalleland med, med fotbollstema. Funderade på varför det var så mycket småtjejer där, men det fick man snart svar på: Idol-Ola var där. Yeahyeah.

Åkte till Snack och fikade en skvätt, Frida kom förbi. Sen stack hon och vi drog och köpte namnam till "Talang 2008". Mysigt att umgås så igen, var längesen!

Imorgon ska jag spendera hela dagen med hjärtat. Tror jag ska tvinga honom att hjälpa mig städa balkongen så man kan sitta där och dricka kaffe. Blir massa skit om man bor på markplan.



Kommentarer
Postat av: Bemma

Det var en skitnice dag, jag röstar på flera sånna!

Datum: 2008-05-02 Tid: 23:24:54
Postat av: Veronika

Grymt mysigt idag. (L)

Datum: 2008-05-03 Tid: 11:38:58
http://phobic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback