Min gramma suger!

Datum: 2008-05-15 Tid: 18:41:03

Det är ett himla tjöt om proteinpulvret, men ville iallafall bara meddela att det är grymt jävla gott med mjölk istället för vatten. Så slipper spy varje gång det ska drickas. Smakar ungefär som vaniljmilkshake ^^

Köpt nya skor idag! Ska ta kort på dom nån dag och lägga upp. Får se om jag orkar ta kort på kläderna från Ullared som Tessan efterlyste. Kanske.

Blev otroligt glad idag! En tjej i Lära Mera hade på sig t-shirten med mitt tryck på, deras skoltröja. Kunde inte hjälpa flinet som dök upp :)
[Denna bilden är tagen med min mobil, tog kort på pappret jag ritade på]

Tog ett kort på henne, tänkte lägga upp den bilden så ni får se. Är dock inte helt säker på att jag får lägga ut "själva henne", så tänker ta bort hennes ansikte innan.

Jag märker nu att jag tjatar väldans om att lägga upp kort också, men det blir ju aldrig av. Varför? Jag orkar inte ta arslet ur vagnen och ladda in dom på datorn. Kanske ska be Simon, haha!

Har upptäckt en tjej som jag tycker sjunger bra. Miley Cyrus, ever heard of her? Det har ni säkert, är nog bara jag som är seg. Hennes låt "See you again" är iallafall super!

Imorgon är det Pinoccio-invigning med Emma! ^^

Har inge mer att skriva. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du provat att gå in på www.publishme.se? Där loggar jag in mig nu iaf..

Ja, fota kläderna och lägg upp! Kul jö!
Trevlig helg!

Datum: 2008-05-16 Tid: 17:57:20
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback